Als winkelmanager ben je verantwoordelijk voor het aansturen van jouw eigen team en de resultaten van jouw vestiging(en). Je houd je onder andere bezig met strategische planning van medewerkers en het regelen van HR-zaken. Ook ben je bezig met het maken van roosters en (voorraad)planningen, zodat alle processen soepel verlopen. Daarnaast zorg jij voor een optimale winkelervaring van de klant door aandacht te schenken aan de commerciële uitstraling van de winkel. Dit doe je onder meer door jouw team te motiveren en inspireren! Daarnaast heb je veel contact met de areamanager over de koers van de winkel. Het is een uitdagende functie met veel afwisseling.
Als areamanager ben je het verbindingsstuk tussen het kantoor en de winkels van Bruna. Je bezoekt regelmatig verschillende Bruna winkels die vallen in het gebied waar jij verantwoordelijk bent. Daarnaast werk je ook vanuit ons servicekantoor in Amsterdam of Gilze. De werkzaamheden zijn ontzettend afwisselend omdat je focus zowel gericht is op commercie als medewerkers. Bovendien is het ontzettend gezellig omdat je veel verschillende Bruna collega's spreekt en leert kennen.
Wij, en derde partijen, maken op onze website gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website goed functioneert, om jouw voorkeuren op te slaan, om inzicht te verkrijgen in bezoekersgedrag, maar ook voor marketing en social media doeleinden (laten zien van gepersonaliseerde advertenties). Door op ‘Accepteren’ te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies. In onze Cookieverklaring kun je meer lezen over de cookies die wij gebruiken en kun je jouw voorkeuren opslaan of wijzigen. Door ‘Weigeren’ te klikken ga je alleen akkoord met het gebruik van functionele cookies.